12.04.2007

حبة كده على ما قسم

انا على فكرة عمرى ما حبيت قعدة البيت رغم انى بيتوتية دية وبموت فى قعدة البيت عارفة انكوا هتقولوا ايه الهبل ده بس عادى انا متعودى على كده ومع انى مش بحب الوحدة بس بحب ابقى لوحدى جنان مش كده لانى بالرغم من انى كسولة جدا فانا بحب الشغل جدا جدا طبعا هتقولوا ايه العبط ده بس برضه مش هرد عليكوا عشان انا بالرغم من انى بمل بسرعة جدا وبحب التغيير مش بحب حاجة بعملها تمشى فى ترتيب او فى خطة غير اللى مرسومالها منى او من غيرى بدل مقتنعة طبعا هتقولوا ان دور البرد اللى جالها ودمرلها حنجرتها كل دماغها تفتكروا كده..؟

هناك 5 تعليقات:

•«ρяoιd»•™ يقول...

جوه منا متناقضات كتير قوي

و ده عادي يعني دي طبيعة النفس البشريه

انتي بس اشربي اي حاجه ساقعه

و إن شاء الله كل ده يتحل

هع هع هع

لاء اللي بجد بقي

شخبطي

ارسمي

لوني

احلمي

اقفي في النص

علي اليمين او الشمال

المهم انك سوسا في الآخر

تحياتي المعطره بالحب

Beauty C L U B * نادى الجميلات يقول...

I LIKE IT A LOT

Mohamed Hamdy يقول...

وأنا حزين جدا سعيد

قريب جدا بعيد

والبرتقان حادق اوى مسكر

والجو صافى بس متعكر

عاشق الرومنسية يقول...

هههههههههههه
احلى ما فى الكون التناقد

بجد شئ جميل

لازم يبقا فى الحلو والوحش ولازم يكون فى الخير والشر
لان لو كان كلة حاجة واحدة مكنش تبقى حياة جميلة كانت تبقى حياة مملة

بوست هايل

وتحياتى لكى

ويارت تشرفينى انا رجعت تانى لعالم التدوين

شريف والحب

sara يقول...

عندك حق جدا ز. وانا كمان زيك كده ايه الحل بقى