4.29.2007

امبارح اول مرة انام مرتاح
بجد نمت وانا مرتاح اوى
عشان امبارح اتخانقت مع حبيبتى
وسبنا بعض
اول ما سبتها ومشيت
حسيت ان الدنيا كلها راحت منى
ما بقيتش شايف قدامى
يادوب وصلت للبيت وانا بزحف
المهم
رميت نفسى عال السرير وانا بطلع فى الروح
مش قادر مخنوق
مش طايق نفسى
اناحبيبتى خلاص راحت مش هترجع لى تانى
ولا هشوفها ولا هكلمها
مش ممكن ده انا اروح فيها *******
وفجأة
ايه ده؟
يعنى معنى كده مش هكلمها فى التليفون تانى؟
ده كده هوفر بتاع 20 جنية كل يوم
وكمان هوفر من صحتى وتعب قلبى فى كنتى فين ومالكش دعوة
ايه ده ايه ده؟
كمان مش هقابلها؟
يعنى مفيش مطاعم ولا كافيتريات
ولا مؤمن ولا جاد؟
ياااااااه
ده كده عظيم
كمان مفيش ماما عايزة تقابلك وتشوفك
ومافيش قلق ولا خوف من ابن الحلال اللى هييجى ياخدها ويطير
ولا غيرة
ولا شك
ولا تقل
ولا خفة
ياااااااااااااااااااااها
نا فرحان والله فرحان اوى *******
ياااااااااااه على البنى ادم
تبقى راحته قدامه ويدور على تعبه
انا كده خلاص لقيت راحتى ومش هتنازل عنها ابدااااااا
ياه انا كده سلطان زمانى
اما اقوم اعمل كباية شاى
ايه ده؟
التليفون بيرن
ايه ده؟
دى رنة حبيبى
ايوة هو ده اسمه هي دى الرنة
الو
ايوة يا عمرى
لو كنتى صبرتى دقيقة كنت هاكلمك واعتذرلك ياحياتى *******
man2ool

هناك 24 تعليقًا:

Hosam يقول...

حلوة جدا جدا

sosa يقول...

تشكر ياباشا

REEMOO يقول...

جميله يا سوسا
بس انا مش عارفه اسمى ده ايه نفاق
ولا اسميه كذب
ولا خداع
ولاايه بالظبط
انا مش فاهمه هو بيحبها ولا هو مش طايقها
ولا هو بيحبها بس من غير تكاليف :))
بحبك بس من بعيد لبعيد
والله مش عارفه اقول ايه
حلوه بجد يا سوسا
تحياتى

sosa يقول...

ميرسى ياريمو ياقمر

بجد انا كمان محتارة هو بيحبها عشان ايه
وللا يمكن فعلا الفلوس بتغير النفوس
وللا هو ياعينى واقع لشوشته
وللا بخيل
وللا هى ممشياه على العجين مايلخبطوش

مش عارفة!!!!

عمرو غريب يقول...

يا لهوي كل حب طيب ونبي اية الي يجيب الزعل

عمرو غريب يقول...

يا لهوي كل دة حب طيب اة الي يجيب الزعل

حسام مراد يقول...

ههههههههههههه
معلش مش عارف ليه وانا بقراء البوست بالذات بتاعت انه فرحان اوى والله فرحان اقعدت اضحك

طب ازاى
وهو كان هايكلمها ويعتذر
طب ده نسميه ايه

ولا اقولك الف مبروك ليه على العوده

غير معرف يقول...

يااااااااااه...........ضحكت. أناأصلى من مدة ما ضحكتش. جميلة ومتشكر

شريف يقول...

جميلة اوى
رغم ان فيهااشياء متناقدة كتير
بس جميلة
رغم انى كمان زعلان منك
لان انتى مش راضية تشرفينى وكمان مش ضايفانى عندك
ولا احنا مش هنبقا اصدقاء

shams يقول...

حلو يا سوسة اوي التناقض ده
أحلى حاجة فيه انه عايش في الموضوع ده بكل ذاته ومصدق اوي ان في مميزات لكل جانب وعايش فيها بإخلاص
مع ان ده يعتبر شيزوفرينيا بس ما علينا
شكله عايز يريح دماغه وخلاص
لما تكون موجودة جنبه يبقى بيجبها ويستغل المميزات الموجودة في الموضوع ده
ولما تكون مش معاه برده يستغل المميزات الموجودة في الجانب الآخر
حقيقي انا احترت معاه .. هو ده يبقى بيحب ولا مقضيها مزاج ؟ سلام يا جميل

sosa يقول...

عمرو
مش عارفة بصراحة
بس هى غالبا الفلوس بتغير النفوس:))

حسام
الفلوس بتغير النفوس برضه:)))

Anonymous

ده شئ يشرفنى انى انزل بوست يضحكك
اهه عشان ماتنساش الضحك شكله ايه


شريف
المدونة انا ضفتها
معلش اعذرنى مضغوطة جامد من كل اتجاه
مش مركزة فى اى حاجة
وفى مدونات كتير محتاجة اضيفها وازورها وصعب عليا فى الوقت الحالى


شمس
نورتينى ياقمر
بس هى دى تبقى شيزوفرينيا!!
اصلى بفكر اعمل كده فى حاجات كتير فى حياتى عشان اريح دماغى واطلع انا اللى كسبانة؟.

بنى أدم مع وقف التنفيذ يقول...

بصراحة
التدوينة دى حلوة
فيه كتير كدة
وده شئ عادي
وبيحصل كتير

sosa يقول...

تهامى

عايزة اعرف عادى ازاى
وايه معنى الاضطرابات دى
بدل انت فاهمها كده
بليييييييز

صبري سراج يقول...

مش بيحبها

بس فرحان بوجوده معاها

حلوة اوي يا سوسة هانم

sosa يقول...

ميرسى ياصبرى باشا على تحليلاتك
هما دول الشباب بجد
مش احنا البنات الخيبانة اللى مش فاهمين حاجة:)))

yasmina يقول...

للاسف هذه هي حال الشباب
وهذه معاملتهم للبنات
تحياتي

fanan fa2eer يقول...

أكتر حاجة بيلجألها الناس هي ترييح الدماغ يوجع دماغه ليه ويتعب عشان حد
مابطوله أحسن
ربنا يلطف بينا

اسماء عفيفى يقول...

هههههههههههههههه انا مبطلتش ضحك ياسوسه
هيه دى الواقع بجد على فكره عالم كدابه :@

sosa يقول...

ياسمينة

مش كلهم برضه
ماتفقديش الامل

sosa يقول...

fanan fa2eer
اول مرة تشرفنى فى مدونتى وياريت ماتكونش الاخيرة
كلامك صح فى زمن انتشرت فيه السلبية وللا مبالاه
بس برضه زى ما قلت لياسمينةمش عند كله

sosa يقول...

سمسم
برضه ياسمسمتى مش كلهم
يمكن لما ارتبط وللا اتجوز اجى اقولك كلهم:))
بس خلينى دلوقتى متفاءلة بلاش احباط

وبعدين من امتى وانا مش بضحكك يا سمسمتى:))

إيمان صبحي يقول...

حلوه قوي بجد ...وعجبتني اكتر لان حال معظم الشباب كده

بجد انت بنوته زي العسل

sosa يقول...

ميرسى يا ايمى
ربنا يخليكى
والله انتى اللى عسل

will يقول...

情趣用品,情趣,情色,成人,A片,自拍

情趣用品,情趣,色情,成人影片,色情影片,免費A片,A片

情趣用品,情趣,成人網站,A片下載,日本AV,做愛

情趣用品,情趣,美女交友,A片,辣妹視訊,情色視訊

情趣用品,情趣,色情聊天室,聊天室,AV,成人電影

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣

A片,aio,av女優,av,av片,aio交友愛情館,ut聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,視訊聊天室,080苗栗人聊天室,上班族聊天室,成人聊天室,中部人聊天室,一夜情聊天室,情色聊天室,情色視訊,美女視訊,辣妹視訊,視訊交友網,免費視訊聊天,視訊,免費視訊,美女交友,成人交友,聊天室交友,微風論壇,微風成人,sex,成人,情色,情色貼圖,色情,微風,聊天室尋夢園,交友,視訊交友,視訊聊天,視訊辣妹,一夜情

情色,A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,免費A片,A片下載,情色A片,哈啦聊天室,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,色情聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,免費視訊聊天,上班族聊天室,080中部人聊天室,視訊聊天室,視訊聊天,成人聊天室,一夜情聊天室,辣妹視訊,情色視訊,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,自拍

A片,AIO,AV,日本AV,色情A片,AV女優,A漫,AIO交友愛情館,線上A片,免費A片,A片下載,情色A片,微風成人,嘟嘟成人網,成人,成人影片,成人光碟,成人影城,成人交友,愛情公寓,色情聊天室,情色貼圖,色情,色情影片,做愛,情色,哈啦聊天室,聊天室,UT聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080視訊聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,自拍,性愛

情趣用品,情趣用品,情趣,情趣,A片,A片,情色,A片,A片,情色,情趣用品,情趣用品

情趣用品,A片,AIO,AV,AV女優,A漫,免費A片,日本AV,寄情築園小遊戲,情色貼圖,色情小說,情色文學,色情,色情遊戲,一葉情貼圖片區,色情網站,色情影片,微風成人, 嘟嘟成人網,成人,成人貼圖,18成人,成人影城,成人圖片,成人影片,UT聊天室,聊天室,豆豆聊天室,尋夢園聊天室,080聊天室,080苗栗人聊天室,080視訊聊天室,視訊聊天室