6.06.2007

احم احم
دستووووور على راى منى ذكى
ده اول حوار ليا فى مدونة صبرى سراج
واخر حوار ان شاء الله
دى فضايح المفروض
والعاقبة عندكم فى المسرات

هناك 12 تعليقًا:

عمرو غريب يقول...

اجابات رائعة يا سارة وانا بصراحة مكنتش اتوقع من اي بنت بتقول ان حب البنات لعمر الشريف بيعتبر تفاة بنات ولعلمك والله اتفق معاكي انها تفاة بنات

REEMOO يقول...

ألحوار جميل أوى يا سوسا بجد
انا بحب فيكى بساطتك وخفه دمك وتلقائيتك بجد
ربنا يكرمك يارب
محبتى وقبلاتى

sosa يقول...

عمرو
ميرسى اوى والله ده من ذوقك
موضوع عمر الشريف ده بقى انا مش شافة فيه حاجة تجذب والله
دى كلها متوارثات خاطئة

sosa يقول...

ريمو
ربنا يخليك ياقمر
بجد احرجتينى واخجلتينى وكده عنى:))

•«ρяoιd»•™ يقول...

مساء خفة الدم

ايه يا بنتي

انتي بتشربي شاي خفيف كتير ولا ايه

سؤال يطرح نفسه علي الساحه

ما هو سر خفة دمك يا ساره

بجد و الله العظيم دمك زي العثل

تحياتي

sosa يقول...

يااااااااه على الاحراج
فى ايه ياابنى اول مرة تشوف واحدة دمها شربات وللا ايه
:$

صحفى مشاغب جدا جدا جدا يقول...

والله هاينفوخى بدرى يا سارة
أنا مش شايف اجابات زى العسل ولا زى الملح
كله كلام فاضى ... ايه ده
بلا هم وغم ... حاجة متعبة ...

على فكرة بهرج ..
هزار تقيل مش كده ...

معلش أصلى مخنوق منك يا سارة
خفة دم وتعليقات فى كل المدونات ومش معبرانى خالص
أنتى نسيتى مدونتى ولا ايه اش حال انها معمولة على ايديكى
وموجودة عندك فى وصلاتك
وغير أنك بيوصلك جديدها أول بأول ...

أنتى مشكلة بجد

أحمد مختار عاشور يقول...

انا رايح اشوووووووووووفه

sosa يقول...

ماجد باشا
ليه بس قالب عليا كده
حاضر والله ده انت ليك عندى زيارة سبيشيال
بس انت عارف الامتحانات وطحنتها بقى عاملالى قلق
وانت مواضيعك جامدة اوى
ماينفعش معاها تعليقاتى دى
اروح فى داهية بدرى وانا ياسيدى نفسى افرح بالليسانس اللى لسة ماخدتهوش
صبرك عليا بس اخلص امتحانات وافوق للكل
عشان انا بجد مقصرة مع معظم الناس

sosa يقول...

احمد عاشور
نورت هنا وهناك
ميرسى لردك اوى
اخجلتم تواضعى وانا كنت معلماه البجاحة:)

ماجد ابراهيم - او صحفى مشاغب جدا يقول...

منتظر تشريفك

Rana يقول...

فظيعة زي عادتك ياسوسة